Микола Негрич ініціював створення схеми черговості ремонтних робіт, щоб уникати точкових транспортних колапсів в столиці

Депутат Київської міської ради Микола Негрич пропонує за півроку до початку реконструкції інфраструктурних об’єктів розробити схему черговості ремонтних робіт, щоб уникнути транспортного колапсу в столиці. За словами депутата, такий підхід дозволить завчасно спланувати розподілення транспортних потоків і запобігти утворення величезних заторів у місцях, де відбуваються ремонтні роботи.

Поки що традиційно ремонтні роботи виконують хаотично — коли є гроші, можливості у підрядників тощо. Але зручність для влади і для підрядників не означає, що комфортно почуваються під час ремонту і мешканці столиці. Предостатньо прецедентів, коли на час ремонту кількох розташованих неподалік один від одного об’єктів певний мікрорайон виявлявся відрізаним від решти столиці. У киян був один вихід — поїздки на роботу з великою кількістю пересадок, що спричиняло додаткові витрати часу та фінансів з родинних бюджетів.

— Таких неприємних для киян ситуацій можливо уникнути, якщо спланувати порядок і черговість проведення ремонтів та реконструкції різних об’єктів транспортної інфраструктури, — переконаний Микола Негрич.

Чи можливо укласти програму ремонтних робіт у сучасному правовому полі?

Микола Негрич вказав на кілька проблем, які суттєво ускладнюють планування та організацію робіт з реконструкції та будівництва об’єктів транспортної інфраструктури:

  • Відсутність Генплану столиці;
  • Відсутність карти ремонтних робіт.

— Місто за останні 10-20 років змінилося, місцями його важко буде впізнати, — пояснює Микола Негрич — зараз актуальним є інший тип зонування, ніж був раніше. На сьогодні, мешканці Києва живуть за Генпланом, який не відповідає вимогам сучасності та застарів. Тому, прийняття такого документу є дуже актуальним. Він дозволить зонувати територію і визначитися які об’єкти потрібно побудувати, а які, навпаки знести. На основі такого Генплану можна створити спеціальну мапу з ремонтними роботами і планувати рух міського транспорту на час їх проведення.

Зараз у Києві проводять реконструкцію багатьох об’єктів — від Шулявського моста і до шляхів, які пов’язують різні мікрорайони. Якщо завбачливо підготуватися до ремонтів і розробити адекватний графік проведення робіт, кияни не відчуватимуть проблем при пересуванні столицею, тож у них залишаться тільки позитивні враження від реалізації інфраструктурних проектів.

Депутат також підкреслив, що уваги потребують не лише дороги, мости й тунелі, а й застарілі об’єкти житлового фонду — так звані «хрущовки», однак їх оновлення вимагає чимало законодавчих змін.

Ваш комментарий будет первым

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *